Tallinnan risteily 14. - 15.5.19 - PERUTTU vähäisen ilmoittautujien määrän vuoksi

Aika: 14.-15.5.2019

TESOMA-SEURAN TALLINNAN RISTEILY  14.– 15.5.19

Tiistai 14.5.19

*klo 16.20 1. pysäkki K-Market  Virontörmänkatu

*klo 16.25 2. pysäkki Ristimäki - Tesoman kioskia vastapäätä

*klo 16.35 3. Pysäkki Westeri–  Westeriä vastapäätä oleva bussipysäkki.

*klo 19.30 Saapuminen Helsingin satamaan. Kuljettaja noutaa liput ja jakaa ne bussissa –siirtyminen laivaan ja majoittuminen hytteihin.

*klo 20.30 Viking XPRS lähtee Helsingistä. ..

Keskiviikko 15.5.19

*klo 06.00  Laiva saapuu Tallinnaan.

*klo 06:30 Aamiainen Kochi Aidad. Bussi mukana Tallinnassa.

*klo 17.00 Viking XPRS lähtee Tallinnasta.

*klo 19:30 Saapuminen Helsinkiin. Paluu kuljetus takaisin Tampereelle.

Huom! Ikäraja laivalla 18 v. Voimassa oleva passi tai EU:n virallinen kuvallinen henkilökortti tarvitaan matkalla mukana.

Seuralla ei ole ryhmämatkavakuutusta – tarkista, että oma henkilökohtainen matkavakuutuksesi on kunnossa.

MATKAN HINTA: 46,00 eur/hlö B-luokan kahden hengen hytissä,
                            50,00 1/hlö hytissä
                            52,00eur/hlö A-luokan kahden hengen hytissä.

SISÄLTÄÄ:

• bussikuljetuksen koko matkan ajan, laivamatkat, meno jaetussa kahden hengen B-luokan hytissä, paluu kansipaikoin. Aamiaisen Kochi Aidad -ravintolassa.

Matkalla arpajaiset tuttuun tapaan.

Ilmoittautuminen: 21.3.2019

Lisätietoja: Susanna Anttila  puh. 045 1699657/Tesoma-seura ry
                 sina.anttila67@gmail.com

MATKALLA MAHDOLLISUUS

Mikäli tekee menomatkalla vähintään 50 eur/hlö pre order ostoksen laivalta. Nämä henkilöt jotka ovat tehneet etukäteisostokset Vikingiltä, voivat kuljettaa myös maista ostetut alkoholituotteet auton mukana. He saavat ostosta maksaessaan lipukkeen jolla pääsevät laivan saavuttaessa Helsinkiin, laivan autokannelle. Autokannelta edelleen bussiin, minkä kyydissä laivasta ulos. Matkustajien on oltava alkoholituotteiden mukana autossa.