Tallinnan risteily 17. - 18.9.19

Tiistai 17.9.2019

*klo 14.05 1. pysäkki K-Market  Virontörmänkatu

*klo 14.10 2. pysäkki Ristimäki - Tesoman kioskia vastapäätä

*klo 14.15 3. Pysäkki Länsitori – Supermarket Westeriä vastapäätä oleva bussipysäkki.

*klo 17.15 Saapuminen Helsingin satamaan. Kuljettaja noutaa liput ja jakaa ne bussissa –siirtyminen laivaan ja majoittuminen hytteihin.

*klo 18.30 Silja Europpa lähtee Helsingistä.

Keskiviikko 18.9.19

*klo 08.00  Laiva saapuu Tallinnaan. Bussi mukana Tallinnassa

(Halutessaan, laivasta ei tarvitse poistua Tallinnassa.)

*klo 12.30 laiva lähtee Tallinnasta. Samat hytit käytössä paluumatkalla.

*klo 16.00 Saapuminen Helsinkiin. Paluukuljetus takaisin Tampereelle.

Huom! Ikäraja laivalla 18 v.

Voimassa oleva passi tai EU:n virallinen kuvallinen henkilökortti tarvitaan matkalla mukana.

Seuralla ei ole ryhmämatkavakuutusta – tarkista, että oma henkilökohtainen matkavakuutuksesi on kunnossa.

MATKAN HINTA

37,00 eur/hlö B-luokan kahden hengen hytissä

43,00 eur/hlö A-luokan kahden hengen hytissä

SISÄLTÄÄ:

• bussikuljetuksen koko matkan ajan, laivamatkat.

Matkalla arpajaiset tuttuun tapaan.

Lisätietoja/Sitovat ilmoittautumiset 23.5. alkaen
Susanna Anttila  puh. 045 3294373/Tesoma-seura ry

MATKALLA MAHDOLLISUUS

Pre order –palvelu; kaavakkeet jaetaan menomatkalla bussissa jonka jälkeen jokainen vie lähtöiltana oman kaavakkeensa Arcade-kauppaan ja maksaa siellä ostokset. Kuljettaja huolehtii ostokset bussiin. Saapuessanne Helsinkiin, kokoonnutaan Teatteri Euroopan edessä, josta yhteisesti kuljettajan johdolla siirrytään autokannelle ja bussin kyydissä laivasta ulos.

Liitteet